Actualitat / Formacions
Visites zoosanitàries i veterinari/ària d’explotació: espècies diferents d’ungulats
20 de maig de 2026 / 14:30 - 16:45

El Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació organitza una jornada tècnica en línia sobre les visites zoosanitàries i la figura del veterinari/ària d’explotació en espècies diferents d’ungulats.
La jornada pretén explicar els requisits establerts per les darreres normatives publicades en relació amb aquest àmbit. Aquestes normatives afecten totes les explotacions ramaderes que no tinguin la condició d’autoconsum.
La sessió oferirà una visió pràctica sobre l’avaluació del risc zoosanitari, les visites zoosanitàries i la gestió a Catalunya de la figura del veterinari/ària d’explotació. També inclourà un espai per resoldre dubtes dels assistents. Hi participaran Mercè Soler, Montserrat Alamos i Gumersindo Villa, representants tècnics del DARPA.
📅 Data: dimecres 20 de maig de 2026
🕝 Horari: de 14.30 h a 16.45 h
💻 Modalitat: en línia
🏛️ Organitza: Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació
🔗 Accés: el dia abans de la jornada es rebrà l’enllaç d’accés a l’aula virtual
📩 Inscripcions: a través de RuralCat
ℹ️ Més informació: Servei d’Ordenació Ramadera – Montse Alamos Lopez
A/e: ordenacioramadera.agricultura@gencat.cat
Des del COVB us animem a consultar el programa adjunt i inscriure-us a aquesta jornada d’interès per als professionals vinculats a la sanitat i la gestió d’explotacions ramaderes.