COVB

Actualitat/ Notícies

El COVB i AVEPA impulsen un nou projecte formatiu per a clínics de petits animals

09/05/2025

El Col·legi Oficial de Veterinaris de Barcelona (COVB) i l’Associació de Veterinaris Espanyols Especialistes en Petits Animals (AVEPA) han mantingut recentment una reunió per posar en marxa un nou projecte de formació continuada que es preveu iniciar a finals de 2025.

Aquesta iniciativa neix amb la voluntat de donar resposta a les necessitats formatives de veterinaris clínics que busquen reforçar o actualitzar el seu coneixement pràctic en àmbits essencials de la professió. Està especialment pensada per a professionals que han acabat recentment la carrera o per a aquells que volen revisar i perfeccionar tècniques habituals a la consulta.

El projecte es desenvoluparà en format 100% online i estarà estructurat en mòduls temàtics autònoms i acumulables. Les sessions abordaran qüestions com:
• Cirurgies més freqüents
• Diagnòstic i maneig de malalties infeccioses
• Realització d’un bon examen clínic
• Realització i interpretació d’anàlisis habituals, entre d’altres

Els continguts es basaran en conferències impartides per ponents de reconegut prestigi i comptaran amb el reconeixement d’AVEPA per a l’acreditació en l’especialitat de clínica de petits animals.

La formació serà gratuïta per als col·legiats/des del COVB i per als socis d’AVEPA. També estarà oberta a altres professionals veterinaris que vulguin accedir-hi.

Aquest nou projecte suposa un pas més en l’aposta del COVB i AVEPA per una formació continuada de qualitat, accessible i adaptada a les necessitats reals de la pràctica clínica.