Actualitat/ Notícies
125è Aniversari del COVB, una vetllada per recordar… també pel paladar!

16/05/2025
El COVB segueix ultimant els detalls per a la gran celebració del 125è aniversari, i una de les experiències destacades de la nit serà, sens dubte, la proposta gastronòmica.
El càtering anirà a càrrec d’Airolo, una empresa amb més de 25 anys d’experiència, reconeguda per la seva cuina selecta i l’exquisidesa en la presentació. La seva aposta per productes frescos, una cuina mediterrània amb tocs innovadors i una atenció meticulosa fan que cada plat sigui una autèntica experiència.
Per aquesta ocasió tan especial, han dissenyat un menú personalitzat, amb una posada en escena pensada per sorprendre i delectar tots els sentits. Un servei impecable que contribuirà a fer d’aquesta nit un record inoblidable.
📍 Drassanes Reials de Barcelona
📅 18 d’octubre de 2025
🕖 19 h
Us deixem algunes imatges perquè aneu fent boca… i recordeu reservar-vos la data!