AVHIC-COVB
La informació sobre al·lèrgens al comerç minorista i a la restauració: nova dificultat o oportunitat de millora?
Des del 13 de desembre de 2014, tal i com s’estableix en el Reglament 1169/2011, cal indicar els al·lèrgens dels aliments tant en els envasats com en els que es subministren sense envasar al consumidor final o s’envasen en el punt de venda.
D’altra banda, la recent publicació del Reial Decret 126/2015, pel qual s’aprova la norma general relativa a la informació alimentària dels aliments que se presenten sense envasar per a la venda al consumidor final, ens presenta un nou marc normatiu que volem debatre per veure si esdevé només una dificultat més o és una oportunitat de millora per als establiments minoristes i de restauració.
L’Associació de Veterinaris i Higienistes de Catalunya (AVHIC), amb la col·laboració del Col·legi Oficial de Veterinaris de Barcelona, complint amb l’objectiu de intercanviar opinions i experiències entre els seus membres i valorant les múltiples propostes per subministrar aquesta informació al consumidor, han organitzat una taula rodona per conèixer i aprofundir en els punts forts i febles de cadascuna d’ells.
Per debatre sobre aquestes i altres qüestions relacionades amb la informació sobre els al·lèrgens al comerç minorista i la restauració, us convidem a aquesta taula rodona que comptarà amb la participació de:
- Lluis Riera Puñet. Director Tècnic de SAIA i membre de la Junta d’AVHIC com a moderador de l’esdeveniment.
- Raquel Arrebola Fernández. Directora de Qualitat d’Establiments Viena.
- Pere Balfagón Marzal. Cap del Servei de Control Alimentari de la Direcció de Seguretat Alimentària de l’Agència de Salut Pública de Barcelona.
- Joaquim Bernat Vilaseca. Cap del Servei de Normativa i Procediment de l’Agència Catalana del Consum.
- Pere Chias. President del Gremi de Restauració de Barcelona.
- Daniel López. Cuiner i professor del CETT, Escola d’Hoteleria i Turisme de la Universitat Barcelona.
Lloc de realització: Sala d’actes del Col·legi Oficial de Veterinaris de Barcelona (Avinguda República Argentina 21-25 de Barcelona)
Data i horari: dimecres, 25 de març de 2015, de 19 a 21h
Inscripcions: l’assistència és gratuïta però cal inscripció prèvia a través del lloc web: www.avhic.com
La documentació de la taula es penjarà al web per als socis d’AVHIC. Us podeu fer socis a través del web; www.avhic.com
*En cas de sobrepassar l’aforament, els socis d’AVHIC tindran preferència en les inscripcions.
|