Requisits per a la compra de material sanitari d’ús exclusiu veterinari al COVB

21 de Octubre de 2020

Per tal de protegir l’interès general de la societat en relació amb l'exercici de la professió, garantir una bona pràctica complint la legalitat vigent de cada modalitat d’exercici de la Veterinària i lluitar contra la competència deslleial, des del COVB volem aclarir certs dubtes sobre la distribució de material d’ús exclusiu veterinari.

Llegir més >

Fes-te amb els dècims de la Loteria de Nadal i les participacions de La Grossa de Cap d'Any del COVB

19 de Octubre de 2020

D'aquí res tornarem al Nadal i a tancar l'any per encetar un de nou, i com és ja tradició des del COVB us oferim novament la possibilitat de compartir la sort en els propers sortejos de la Loteria de Nadal, amb dècims, i La Grossa de Cap d’Any, amb participacions.

Campanya Identificació #CosesMoltDeGats

15 de Octubre de 2020

El Consell de Col·legis Veterinaris de Catalunya ha engegat la campanya Coses molt de gats per incentivar la identificació i inscripció dels gats a l’Arxiu d’Identificació d’Animals de Companyia (AIAC).

El 16 d’octubre Dia mundial de l'alimentació

16 de Octubre de 2020

El dia 16 d’octubre, Dia Mundial de l’Alimentació. 10 tasques dels veterinaris per garantir el proveïment de productes tant d’origen animal com vegetal a la societat en perfecte estat sanitari.

Llegir més >

Taula rodona virtual: "Los mercados interior y exterior de: sector del pavo de carne, sector huevo para consumo y sector de los productos de base vegetal"

09 de Octubre de 2020

Organitzada per Grupo Asís i en la seva Ágora Top Gan, ara pots inscriure't de manera gratuïta a la taula rodona virtual "Los mercados interior y exterior de: sector del pavo de carne, sector huevo para consumo y sector de los productos de base vegetal".